Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies w celu usprawnienia jej działania i dla celów statystycznych.
Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce.
Pełną informację o zasadach korzystania z plików cookies znajdziecie Państwo w Polityce Cookies dostępnej pod linkiem:Polityka Cookies

Wyrażam zgodę
TELEFON: (42) 637 77 96 - 98 E-MAIL: BROKER@MERYDIAN.PLpanel


Szanowni Państwo,

 

Zarządzanie firmą w dzisiejszych czasach to nie lada wyzwanie. Dlatego powierz obsługę ryzyk ubezpieczeniowych, czyli koordynowanie i nadzór nad procesem zawierania ubezpieczeń profesjonalistom, posiadającym ogromną wiedzę i doświadczenie. Zaoszczędzisz swój czas i pieniądze, uzyskasz efektywniejszą ochronę prowadzonego biznesu.

Wybór nas to gwarancja:

  • audytu posiadanych umów ubezpieczenia,
  • opracowania dopasowanego do indywidualnych potrzeb Klienta programu ubezpieczeniowego,
  • wdrożenia procedury związanej z postępowaniem w razie wystąpienia szkody,
  • prowadzenia szkoleń z zakresu ubezpieczeń dla kadry kierowniczej i pozostałych pracowników.

Oferujemy kompleksową obsługę dla naszych Klientów:

  • przygotowujemy lub prowadzimy postępowania jako pełnomocnik Zamawiającego, zdejmując w całości ciężar ich organizowania z naszych Klientów,
  • Biuro Prawne i Likwidacji Szkód wspiera likwidację szkód z ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczeń mienia, ubezpieczeń osobowych oraz ubezpieczeń na życie.

Realizacją tych zadań zajmuje się kilkudziesięcioosobowy zespół doświadczonych pracowników pozostających do Twojej dyspozycji, którzy:

  • obsługują ponad 50 podmiotów leczniczych,
  • zrealizowali ponad 200 postępowań w trybie ustawy prawo zamówień publicznych
    w ciągu ostatnich 3 lat,
  • nabyli doświadczenie przy obsłudze kilkuset dużych podmiotów gospodarczych.

 Zespół naszych pracowników to kapitał intelektualny i nasz kluczowy atut, który gwarantuje Twoje bezpieczeństwo i najwyższą jakość oferowanych  usług.

 

FELD.0805-IZ.00-001/25

 

Z przyjemnością informujemy, że w dniu 17 września 2025 roku spółka MERYDIAN Brokerski Dom Ubezpieczeniowy S.A. podpisała umowę o dofinansowanie projektu pt. „Opracowanie i wdrożenie rozwiązań sprzyjających poprawie organizacji pracy w przedsiębiorstwie 'MERYDIAN' BROKERSKI DOM UBEZPIECZENIOWY SPÓŁKA AKCYJNA", realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2021-2027, numer naboru FELD.08.05-IZ.00-001/25.

W trakcie realizacji projektu zostaną wykonane następujące zadania:

  1. Zakup usługi przeprowadzenia audytu potrzeb przedsiębiorstwa w zakresie zmian w organizacji pracy. Audyt będzie również opisywać prognozowane efekty i wpływ na grupy docelowe określone w ramach projektu. Usługa dotyczyć będzie określenia szczegółowych rekomendacji w zakresie opracowania rozwiązań organizacyjnych i technologicznych mających doprowadzić do realizacji celów projektu, opisanych we wniosku o dofinansowanie.
  2. Zakup usług szkoleniowych dla kadry zarządzającej i pracowników w zakresie zarządzania różnorodnością nowych modeli organizacji pracy.
  3. Zakup usługi opracowania modułu CRM do wykonywania i zarządzania pracą zdalną wraz z usługą szkoleniową dla pracowników. Zadanie dotyczy opracowania nowego, dotychczas niestosowanego modułu w systemie CRM, który pozwala na wprowadzenie innowacji organizacyjnych w zakresie organizacji pracy, w tym pracy zdalnej, pozwalającej na efektywne wykorzystywanie baz danych i rejestrów w formule online, co jest kluczowe dla umożliwienia wykonywania pracy zdalnej. Realizacja tej części zadania będzie również doprowadzać do zapewnienia stabilność, wydajność i zgodność z współczesnymi standardami cyberbezpieczeństwa.
  4. Zakup sprzętu komputerowego do wykonywania i zarządzania pracą zdalną. Realizacja tego zadania będzie również doprowadzać do zapewnienia stabilność, wydajność i zgodność z współczesnymi standardami cyberbezpieczeństwa.

Zadania te będą realizowane w terminie do dnia 14 sierpnia 2027 roku.

Grupę docelową stanowią wszyscy pracownicy zatrudnieni w przedsiębiorstwie na terenie województwa łódzkiego w okresie realizacji projektu w zakresie poprawy organizacji pracy, uczestnictwa w szkoleniach i dostosowania do potrzeb.

Celem głównym projektu wynikającym z diagnozy potrzeb opracowanej na podstawie własnych analiz jest udostępnienie pracownikom zatrudnionym na terenie województwa łódzkiego możliwości elastycznych form zatrudnienia, pracy zdalnej i dostosowania się do zmian oraz wprowadzenia zarządzania różnorodnością, w okresie 09.2025-08.2027.

Całkowita wartość projektu wynosi 993.783,33 zł, z czego 844.715,52 zł stanowi wysokość wkładu Funduszy Europejskich.

Kompleksowa obsługa naszch Klientów
  • przygotowujemy lub prowadzimy postępowania jako pełnomocnik Zamawiającego, zdejmując w całości ciężar ich organizowania z naszych Klientów
  • Biuro Prawne i Likwidacji Szkód wspiera likwidację szkód z ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczeń mienia, ubezpieczeń osobowych oraz ubezpieczeń na życie.
Realizacją zadań zajmują się doświadczeni pracownicy, którzy:
  • obsługują ponad 50 podmiotów leczniczych, zrealizowali ponad 200 postępowań w trybie ustawy prawo zamówień publicznych w ciągu ostatnich 3 lat,
  • nabyli doświadczenie przy obsłudze kilkuset dużych podmiotów gospodarczych.
Kontakt
MERYDIAN Brokerski Dom Ubezpieczeniowy SA

ul. Piotrkowska 233 90-456 Łódź
tel.: (42) 637 77 96 - 98
fax.: (42) 637 77 99
broker@merydian.pl
Regulamin
Regulamin wnoszenia skarg
Zapytaj nas...
e-mail
Obowiązek INFORMACYJNY według RODO

Na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), Dz.U.UE.L.2016.119.1, informujemy, że:

Administratorem Danych Osobowych jest "MERYDIAN" Brokerski Dom Ubezpieczeniowy Spółka Akcyjna. Dane osobowe będą przetwarzane w celach: wysłania odpowiedzi na zadane pytania, w tym złożenia spersonalizowanej oferty oraz wysyłania informacji o aktualnej ofercie handlowej Administratora – pod warunkiem wyrażenia odrębnej zgody. W związku z przetwarzaniem Państwa danych, przysługują następujące prawa: dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych a także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody. Pełną informację o zasadach przetwarzania danych osobowych znajdziecie Państwo w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem: Polityka Prywatności